Zwroty Reklamacje

Zwroty Towaru i Reklamacja

Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 5 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar wraz z opakowaniem jest nieuszkodzony w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

Zwracany towar należy odesłać, na koszt nadawcy razem z otrzymaną dokumentacją, paragonem, fakturą, itp.

Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Nie będą przyjmowane zwroty towaru za pobraniem.

Sklep AUTOSOLT gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy powinien skontaktować się z handlowcem Tel.502648825 i po uzgodnieniu odesłać przesyłką pocztowa na adres AUTOSOLT 85-432 Bydgoszcz ul. Borsucza 17 z dopiskiem ( reklamacja) z jednoczesna informacja mailowa na adres reklamacja@autosolt.pl

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Zwracany towar należy odesłać, na koszt nadawcy razem z otrzymaną dokumentacją, paragonem, fakturą, itp.

W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę, zarówno w przypadku reklamacji jak i zwrotów.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już nie możliwe ( np. z powodu wyczerpania zapasów) sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.